Hoe kun je een website ontwikkeling service maken en gebruiken?

Het ontwerpen van websites wordt echt beschouwd als een goudmijn. Het bouwen van professionele websites in de multimedia en de grafische industrie zorgt voor ongeveer $ 11 miljard per jaar aan inkomsten. Het potentieel van het professioneel ontwerpen van websites is daarmee dus behoorlijk groot.

 

Maar of je nu professionele websites wilt ontwikkelen om je online bedrijf te runnen of omdat je vaardigheden wilt leren of je vaardigheden op het gebied van het ontwerpen van websites wilt verbeteren, er zijn een aantal zaken die je eens goed moet overwegen. Er zijn online veel bedrijven beschikbaar voor het ontwerpen van websites voor individuen, bedrijven en organisaties maar om er echt van te kunnen profiteren, moet de site wel goed zijn gebouwd. Er zijn al duizenden websites ontwikkeld en geüpload naar het internet.

 

Om te kunnen profiteren van het ontwerpen van websites voor je eigen bedrijf of het aanbieden van dergelijke diensten aan individuen, zakenmensen en organisaties, die professionele websites nodig hebben, moet je leren omgaan met applicatieprogramma’s zoals Microsoft Frontage, Macromedia Dreamweaver, -flash of Macromedia-fireworks om de site echt goed te kunnen laten functioneren. Door deze software stap voor stap te leren gebruiken, kun je professionele websites voor je eigen online bedrijf of diensten voor anderen ontwikkelen.

 

Je moet ook de hypertext markup language (HTML) leren en de taal of het systeem waarvan de webpagina’s afkomstig zijn, omdat dit je zal helpen wanneer je wijzigingen in je webpagina’s wilt aanbrengen. Je kunt dan bijvoorbeeld webformulieren of formulieren met CGI-Bin toevoegen en voor wat extra ondersteuning voor interactiviteit op je websites zorgen.

 

Ten slotte moet je toegang hebben tot grafische programma’s zoals Macromedia-Fireworks en tot de grafische afbeeldingen van webpagina’s zodat je websiteknoppen, banners, pop-upmenu’s, dia’s, een uitvouwmenu en PHP-scripts kunt ontwikkelen en je moet de technologieën voor het gebruik van de server kennen.

Read More

Direct mail en online marketing

Tegenwoordig focussen veel bedrijven hun marketinginspanningen dusdanig op het online gedeelte, waardoor de offline variant onterecht wordt ondergesneeuwd. Dat is hartstikke zonde en een gemiste kans! Zo kan een direct mail die je per post verstuurd slim worden gekoppeld aan een website waarop de ontvangers bijvoorbeeld een bestelling kunnen plaatsen of een afspraak kunnen inplannen. Zeker als je op korte termijn nieuwe klanten wilt binnenhalen of de omzet onder bestaande relaties wilt vergroten, is dit een zeer effectieve methode. Maar er zijn natuurlijk nog meer mogelijkheden om een direct mail succesvol te combineren met online marketing. In dit artikel geven we je daar een aantal voorbeelden van.

Coupons

Natuurlijk kunnen coupons ook enkel via het offline kanaal voor een prima resultaat zorgen. Denk bijvoorbeeld aan de bonnenboekjes en ander print en drukwerk die je onder andere van Mac Donalds in de brievenbus krijgt. Maar je kunt het veel interessanter maken door op je coupon naar een webpagina te verwijzen waarop iets bijzonders gebeurd dat de ontvanger niet had zien aankomen. Stel dat je abonnementen verkoopt voor laptoponderhoud. In dat geval kun je een coupon maken die enkel het probleem van je doelgroep benoemd.

Denk hierbij bijvoorbeeld aan een zin als ‘Nooit meer irritaties over computerproblemen? Met 1 klik heb je het geregeld! Ga naar ……nl en ontdek de oplossing.’ Op de webpagina plaats je een video waarin je de bezoekers aanspreekt, je het probleem nogmaals benoemt (tijdverlies, irritaties, gedoe etc.) en de oplossing (het abonnement) toont. Onder de video staat in tekst nog kort het probleem van de bezoeker en een knop om tijdelijk een abonnement af te sluiten tegen een gereduceerd tarief. Wedden dat deze manier van werken veel harder binnenkomt dan een coupon waarop een korting staat die ergens kan worden ingeruild?

Brieven

Het komt regelmatig voor dat een bedrijf een brief aan haar (potentiële) klanten stuurt met daarin een afsluiting die naar een webpagina verwijst. Dit kan een zeer effectieve manier zijn om acquisitie te plegen. Besef echter dat de brief dusdanig sterk opgebouwd moet zijn, zodat ontvangers direct willen gaan kijken wat er op die webpagina staat.

Een goed voorbeeld hiervan is een isolatiebedrijf dat een brief rondstuurt waarin de problemen van een ongeïsoleerd huis worden beschreven en er vervolgens wordt gewezen op de mogelijkheid om vanuit de overheid met subsidie je woning te laten isoleren. Daarbij benoem je ook dat de subsidie van tijdelijke aard is en dat snel reageren daardoor gewenst is. Vervolgens verwijs je naar een webpagina waarop mensen een paar vragen kunnen beantwoorden om te achterhalen of ze voor de subsidie in aanmerking komen. En na de uitslag staat er natuurlijk een knop met de tekst ‘Ik wil mijn subsidie niet mislopen en een afspraak inplannen’.

Folders

Folders worden nog altijd gebruikt om aanbiedingen te promoten. Echter, er wordt nog te weinig gewezen op het feit dat online bestellen mogelijk is. Tenminste, de meeste bedrijven die producten verkopen hebben inmiddels ook een webshop waarin producten online gekocht kunnen worden. Door op de webshop te wijzen, haal je bezwaren van je doelgroep weg om niet naar je winkel te komen, omdat ze vanwege een fulltime baan en vele andere verplichtingen simpelweg daar de tijd niet voor hebben. Bovendien kun je mensen op je website tijdens het bestelproces verleiden om extra aankopen te doen. Een simpel bijvoorbeeld: iemand die soep wilt kopen, geef je tijdens het bestelproces het idee om zijn soep heerlijk te verrijken met extra soepballetjes, soepstengels of een stofbrood om lekker mee in de soep te dippen.

Zoals je kunnen lezen zijn off- en onlinemarketing vormen uitstekend met elkaar te combineren. Sterker nog, het resultaat van een mailing kan zomaar een stuk hoger liggen als je slim gebruik maakt van de combinatie van online en offline. Weet je echter niet hoe je dit zou kunnen invullen voor jouw bedrijf? Dan kun je een bedrijf dat zich in direct mail gespecialiseerd heeft inschakelen voor het ontwerpen, drukken en versturen van een direct mailing. De investering die het kost om een direct mail specialist in te schakelen verdien je dan hoogstwaarschijnlijk dubbel en dwars terug!

Read More

Social media strategie

Je ziet vaak dat bedrijven websites laten maken en denken dat een mooi design genoeg is om bezoekers te trekken. Helaas werkt het zo niet. Je moet een online strategie ontwikkelen om met je website bezoekers te trekken. Dit is niet een eenvoudig klusje. Bedrijven hebben hiervoor een online marketeer of online marketing bureau in dienst. Zij hebben erg veel verstand van SEO en wat er nodig is om je website goed te laten scoren op zoekmachines als Google. Een andere manier om bezoekers te trekken is sociale media. Door middel van social media kan je ervoor zorgen dat jouw doelgroep het bedrijf als een persoon ziet in plaats van een statisch bedrijf. Zorg er daarom voor dat jouw bedrijf een eigen identiteit en karakter krijgt. Hoe je dit het beste aan kan pakken wordt hieronder nader toegelicht.

Identiteit vaststellen

Hoe stel je deze identiteit vast. Begin bij de kern van je bedrijf. Waarom is het bedrijf opgericht? Aan de hand van dit antwoord kan je de visie en missie opstellen. Nu worden deze twee termen vaak door elkaar gebruikt of zelfs gedacht dat deze hetzelfde betekenen. Begin bij het vaststellen van de visie. Hierin staat wat jou toekomstbeeld is. Wat wil jij precies bereiken? In de missie komst te staan hoe je denkt dat je je visie kan bereiken, de weg ernaartoe. Wil je jouw identiteit nog uitgebreider vaststellen, dan is het raadzaam kernwaarden vast te stellen. In de kernwaarde moet het DNA van je bedrijf verwoord worden. Wat zijn de kenmeren die jouw bedrijf uniek maken?

Strategie bepaling

Nu je de identiteit vast hebt gesteld is het van belang dat je een strategie gaat ontwikkelen. Een eenvoudige manier om je strategie vast te stellen is door middel van de SWOT analyse. Hierbij stel je de volgende punten vast: strength (sterkte), weakness (zwakte), opportunities(kansen) en threats (valkuilen). De SWOT analyse is een goede manier om inzicht te krijgen is niet alleen wat er goed kan gaan, maar ook wat eventueel de negatieve gevolgen zullen zijn. Wanneer je hier inzicht in hebt, is het eenvoudiger om de valkuilen te voorkomen.

Content

De grote vraag, welke content moet je dan posten? Vraag jezelf af op welke sociale media jouw doelgroep te vinden is. Je zou ook rekening kunnen houden met de soort content die je wilt plaatsen. Wil je alleen beeld materiaal, alleen tekst of een combinatie hiervan? Bij de combinatie is het raadzaam jezelf af te vragen of je op één sociale media actief wilt zijn of meerdere. Wanneer je kiest voor meerdere media’s zal je ook overal tijd en aandacht in moeten stoppen. Tot slot moet je bepalen wat je dan wilt posten. Hierbij kom je weer terug op het eerste puntje, jouw identiteit. Kies onderwerpen uit die deze identiteit ondersteunen. De content hoeft dus niet alleen maar zakelijk en informerend te zijn. Een grappig berichtje of foto kan er juist voor zorgen dat je toegankelijk wordt. Vooral bij sociale media met beeld, zoals Instagram, is het belangrijk dat al jouw posts bij elkaar de juiste sfeer impressie geven. Je kan het vergelijken met een collage.

 

Read More

Kies voor een specialist op het gebied van AdWords

Bent u op zoek naar een specialist op het gebied van online advertentiecampagnes? Wij hebben diverse experts op het gebied van Google AdWords in huis die u kunnen helpen om een rendabele campagne op te zetten. Ook als u al beschikt over een advertentiecampagne op, kunnen onze experts u helpen om deze te optimaliseren. Hiermee willen we ervoor zorgen dat u voor iedere geïnvesteerde euro, meer rendement terugkrijgt.

Ook voor het optimaliseren van uw huidige AdWords campagne

Heel veel websites en bedrijven beschikken al over een advertentiecampagne op het belangrijkste netwerk van Google. In veel gevallen komt het echter voor dat deze campagnes niet volledig geoptimaliseerd zijn. Het is belangrijk om de campagne regelmatig te controleren en te optimaliseren zodat u zeker weet dat u het maximale rendement uit uw advertentiebudget haalt. Onze specialisten op het gebied van AdWords kunnen daar aan bijdragen

Verhoog uw omzet met een goed bezochte website

Voor uw bedrijf een website laten maken is één ding, ervoor zorgen dat het u wat oplevert een tweede. Wanneer u meer omzet wilt behalen doordat meer mensen uw site bezoeken en dan ook nog daadwerkelijk klant worden, zijn er een paar dingen die u kunt doen. Ten eerste kunt u een tekstschrijver inhuren die ervoor zorgt dat uw site goed gevonden worden. Dit zorgt voor een hogere conversie. Meer mensen bezoeken uw website en meer mensen worden klant. Misschien niet meteen, maar als ze een account aanmaken voor uw webwinkel of zich aanmelden voor uw nieuwsbrief is de eerste stap al gezet.

Verhoog uw omzet op een eenvoudige manier

U kunt zorgen voor meer omzet door goede teksten op uw website te plaatsen. Als u zelf niet sterk bent in het schrijven van deze teksten dan kunt u hiervoor een professionele tekstschrijver inhuren. U vindt meerdere gekwalificeerde tekstbureaus online die u graag van dienst zijn.

Read More

Wat zou een eigen website opleveren?

Heel simpel een eigen website, je eigen URL, geeft je een herkenning. Als mensen of klanten je willen opzoeken kunnen ze naar jouw eigen website. Helemaal ingericht zoals jij dat wilt.

Een website is een verzameling van samenhangende webpagina’s met gegevens. Onder andere tekst, video of afbeeldingen. Deze worden opgeslagen of gehost, dit houdt in dat ze ondergebracht en opgeslagen worden. De website is daarna op het internet gezet en te vinden via je URL. Het worldwide web houdt in dat je op het wereldwijde web zit, afgeleid van de engelse vertaling van site wat plek betekent. Een eigen website kost altijd geld, dit komt omdat je bij het wereld wijde web een plek koopt. Hierdoor kunnen mensen jouw site vinden. Als mensen jouw site veel bezoeken, denk aan Facebook, dan kan je hier geld mee verdienen. Onder andere door views en reclame.

Aan alle voorwaarden voldoen

De eisen waaraan een website moet voldoen worden steeds uitgebreider. Het is niet zo dat dit alleen van overheidswege wordt aangegeven, het heeft ook met ontwikkeling van de digitale wereld te maken. Denk alleen al aan het feit dat er steeds meer soorten apparaten komen waarop we het internet kunnen bekijken. De website moet voor al deze apparaten optimaal zijn. Denk ook aan de vindbaarheid. Ook hier worden steeds meer eisen gesteld door de grote spelers op de zoekmachinemarkt. Wanneer u hier zelf aan gaat beginnen kan dit een flinke opgave zijn, voor een professional is dit natuurlijk anders.

 

De vele mogelijkheden

Met een website kan men alle kanten op. Dit ligt onder meer aan het doel dat u heeft. Wilt u bijvoorbeeld informeren over iets dat uw passie heeft, dan kan dat met een normale website. Wilt u echter ook iets gaan verkopen, dan is een webshop ook noodzakelijk. Deze vorm van e-commerce brengt weer andere regels met zich mee dan normale websites. Om dit allemaal vloeiend te integreren is de hulp van iemand met ervaring in dit vak bijna onontbeerlijk. Vaak zijn deze bedrijven zeer nabij te vinden en is daardoor voor een zachte prijs al veel te bereiken.

Website om leads te genereren

De meeste websites die wij bouwen, zijn bedoeld om leads te genereren. Dat betekent dat we er voor willen zorgen dat mensen op deze website komen en gelijk een offerteaanvraag doen of een bestelling plaatsen bijvoorbeeld. Wilt u ook dat uw bezoekers online leads aanvragen via uw website? Neem dan contact op en laat een geoptimaliseerde website bouwen.

Read More

Maak uw website beter vindbaar met SEO

SEO Is een korte omschrijving van de kunst op je website of webshop hoger in Google te krijgen. Het optimaliseren van je website voor de zoekmachines bestaat namelijk uit veel factoren zoals de leeftijd van je website, de kwaliteit van de content en het aantal inkomende links. Veel bedrijven kiezen er daarom voor om wat hulp in te schakelen bij het optimaliseren van hun website voor de zoekmachines. Voor de meeste websites en ook webwinkels is het organische verkeer vanuit zoekmachines zoals Google namelijk het belangrijkste om klanten te werven.

Wat is SEO?

SEO. De afkorting wordt gebruikt voor Search Engine Optimization. Met deze term wordt zoekmachine optimalisatie bedoeld. Dat is het optimaliseren van uw website met als doel meer bezoekers te krijgen. Door het slim gebruik te maken van relevante zoekwoorden zal uw vindbaarheid op internet groter worden. En dat is tenslotte de bedoeling van de website van uw bedrijf: goed gevonden worden en daarmee meer bezoekers trekken.

Hulp bij SEO inschakelen

Maar hoe doet u dat nou eigenlijk? Dat SEO?  Wanneer u hulp bij SEO nodig hebt kunt u de hulp inschakelen van een deskundige. Deze zal op verschillende punten uw website bekijken. Is de website wel gebruiksvriendelijk? Hoe zit de structuur en technologie in elkaar. En natuurlijk wordt gekeken naar hoe uw website gevonden wordt door zoekmachines. Op basis hiervan wordt advies uitgebracht over hoe u meer bezoekers naar uw website kan trekken.

Natuurlijke zoekresultaten trekken meer bezoekers

Hebt u er wel eens bij stil gestaan hoe u meer bezoekers naar uw website kunt trekken? Het blijkt namelijk dat betaalde advertenties niet altijd de beste resultaten geven. De meeste bezoekers komen toch via een meer natuurlijke weg op uw website terecht. Bezoekers hechten meer vertrouwen in uw website als deze hoog in de zoekmachines staat. Uw website wordt dan als meer relevant, belangrijk en betrouwbaar gezien. En dat is nou juist wat SEO doet, uw website hoog in de zoekmachines laten komen. Schakelt u deskundige hulp bij SEO in en verwelkom meer bezoekers op uw website.

Read More

Waarom een goed logo belangrijk is

Tegenwoordig verkopen we een product en een verhaal. Bij bepaalde merken is het verhaal belangrijker geworden dan het verhaal zelf. Het is een grote uitdaging om een verhaal te creëren waar mensen in geloven en waar ze zich mee willen associëren. Het design van het logo speelt een belangrijke rol in het overbrengen van het verhaal. In dit artikel vertellen we meer over het belang van een goed logo en waar deze aan moet voldoen.

Het belang van een goed verhaal

Tegenwoordig is een goed verhaal enorm belangrijk. Er zijn genoeg merken die meer geld voor hun producten kunnen vragen omdat klanten zich willen associëren met het merk. Als bedrijf zijnde is het niet eenvoudig om een verhaal te creëren waar mensen in geloven. Zoals eerder aangegeven speelt het design van de logo een belangrijk onderdeel in het overbrengen van het verhaal.

Door voor de juiste kleuren en illustraties te kiezen kun je consumenten een bepaald gevoel geven. Het gevoel dat je de consumenten wilt geven hangt natuurlijk helemaal van jezelf af. Wel zal je er rekening mee moeten houden dat iedereen de informatie (dus ook jouw logo) anders verwerkt dan jij dat doet.

Logo ontwerpen uitbesteden

Het is lastig om een ontwerper te vinden waarmee je op één pagina zit. De meeste ontwerpers willen graag hun creativiteit kwijt, terwijl jij al precies weet wat je wilt. De briefing (communicatie tussen de ontwerper en jou als klant) speelt een grote bijdrage in het uiteindelijke resultaat. Meer weten? Bezoek logo ontwerpen.

Read More

Het maximale uit Google Adwords halen. Hoe doe je dat?

Ben je van plan om te gaan starten met Google Adwords? Of heb je al een Google Adwords campagne lopen en denk je hier meer uit te kunnen halen? Lees snel verder. In dit artikel vertellen we jou meer over het starten van een Google Adwords campagne, wat je in je achterhoofd moet houden en hoe je het succes van jouw campagne kunt verhogen. Lees snel verder.

Belangrijke factoren

Er zijn een aantal factoren die enorm belangrijk zijn bij het opzetten van een Google Adwords campagne. Ten eerste is het belangrijk dat je de juiste zoekwoorden uit kiest. Daarbij is het slim om meerdere zoekwoorden uit te proberen om te kijken welk zoekwoord het beste bij jouw landingspagina past. In de meeste gevallen is het slim om voor zoekwoorden te kiezen waar gemiddeld veel op gezocht wordt en waar weinig concurrentie voor is (deze zoekwoorden zijn niet altijd beschikbaar). Vervolgens zal je moeten nadenken over een goede advertentie waarmee je de gebruikers van google overtuigd jouw website te raadplegen.

Daarnaast is jouw landingspagina ontzettend belangrijk. Je kunt veel bezoekers naar jouw website krijgen, maar wanneer de landingspagina niet op de juiste manier ingericht is wordt het natuurlijk een lastig verhaal. Aan de hand van het zoekwoord en een omschrijving van de doelgroep kun je nagaan wat de behoefte van de bezoeker is. Jouw landingspagina zal de bezoeker in deze behoefte moeten voorzien. Daarnaast zal jouw website ook nog eens makkelijk te gebruiken moeten zijn. Haal het maximale uit je Google Adwords campagne.

Het belang van relevante bezoekers
Relevante bezoekers zijn ontzettend belangrijk. Uiteindelijk wil je dat meer mensen jouw website bezoeken, maar deze mensen zullen wel relevant moeten zijn. Wanneer de bezoekers relevant zijn aan de producten of diensten die je aanbiedt is het meer waarschijnlijk dat bezoekers een klant van je worden.

Read More

Een website laten maken in uw regio?

Bent u ook opzoek naar een website die echt werkt voor u? Wie zien in deze tijd veel webdesigns die verouderd zijn en niet mobiel vriendelijk. Het is belangrijk dat u juist een website laat maken die ingericht is zodat u ook daadwerkelijk nieuwe klanten eruit kan generen.

Wij zien vooral in de regio Den Haag, Zoetermeer, Rotterdam, Leiden, Katwijk en Gouda veel internet marketing bureaus die het specialisme missen op gebied van design en internet marketing. Een website laten maken is dus niet zomaar iets. Voor de meesten bedrijven moet hun website als een commerciële medewerker die nieuwe leads of gelijk klanten voor u genereert.

Tegenwoordig is een website niet alleen een visitekaartje op het internet, de meeste ondernemers zijn afhankelijk van hun website, daarom wordt webdesign dus heel erg belangrijk.

Maar alleen een website is niet genoeg, u heeft een website nodig die ook gevonden wordt door uw potentiële klanten op het internet.

Bijvoorbeeld, als u opzoekt bent om een nieuwe website te laten maken in de regio Den Haag wat typt u dan in, in een zoekmachine als Google?

Bijvoorbeeld zoekwoorden als: website laten maken den haag of webdesign den haag zijn wellicht woorden die u zal intypen in de zoekmachine.

Het is dan ook van belang om te kijken hoe de grote spelers in uw branche aanwezig zijn.

Read More

Haal meer uit Internet

Wie heeft er nog geen website? Jij toch wel. Dus je hoort er ook bij! De klanten stromen toe. Of gaat het toch anders? Haal je wel genoeg uit je website? Kan het niet, móet het niet beter?

5 Uitdagingen

#1: laat je bezoeker niet verdwalen. Bij het lezen van gedrukt medium weet je als lezer waar je aan toe bent. Je ziet de beginpagina tot en met de eindpagina. Maar op het web kun je niet zien of je bij het begin bent, hoeveel er is en waar het ophoudt. Bovendien is elke website nog eens anders van opbouw. Het is daarom extra belangrijk met je websitestructuur te letten op een heldere en consistente navigatie, een informatie teksthiërarchie en een duidelijk pad voor de beoogde taakvervulling.

#2: schrijf voor je bedrijf, je lezer én de zoekmachine. Geef de lezer relevante informatie in de taal die hij zelf ook gebruikt, schrap de clichés over hoelang je bedrijf al bestaat. Schrijf eerst beknopt en geef pas meer informatie als de lezer dat wil. Bewaar de verkooppraatjes tot op het moment van sluiten van de verkoop.

#3: krijg het vertrouwen van je bezoeker. Internet is niet ‘persoonlijk’. Probeer het dat wel te maken. Voeg foto’s toe, schrijf persoonlijk. Internet is zelfs potentieel crimineel, dus voeg toe wat de bezoeker op z’n gemak stelt.

#4: maak elke webpagina een binnenkomer of juist niet! Op het web kan elke pagina een binnenkomer zijn van waar uit de bezoeker verder op zoek gaat naar zijn ding. Maak het hem mogelijk. Maar op sommige pagina’s wil je dat de bezoeker niet afgeleid wordt van het doel dat jij probeert te bewerkstelligen. Maak het dan ‘minder mogelijk’.

#5: bouw je webtekst in lijn met het aankoopproces van de klant. Het verkoopproces is als volgt: aanbrengen bezoekers, op gemak stellen, lekker maken, aansporen, koop sluiten. Welkomstpagina, Voorverkooppagina, verkooppagina, aankoopproces.

Read More